39. skupština Hrvatskoga knjižničarskog društva
Mjesto održavanja: Split 15.10.2014 - 18.10.2014
Organizator: Hrvatsko knjižničarsko društvo
Program
Suorganizator: Društvo knjižničara u Splitu Programski odbor: Dijana Erceg, Aleksandra Horvat, Katica Matković-Mikulčić, Danica Pelko, Blaženka Peradenić-Kotur, Vesna Špac, Andreja Tominac Organizacijski odbor: Nada Avakumović, Edita Bačić, Dunja Holcer, Tamara Krajna, Petar Krolo, Marijana Mišetić, Eli Pecotić, Mila Perasović, Nevia Raos
Organizirani prijevoz i stručna ekskurzija Polazak autobusa iz Zagreba je u srijedu, 15.10.204. u 6.30 sati. Jedan autobus polazi ispred Gradske knjižnice u Zagrebu, a drugi ispred Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu (zapadni ulaz). Raspored mjesta po autobusima Stručna ekskurzija planirana je u subotu 18.10.2014. te dolazak u Zagreb u kasnim večernjim satima. Polazak iz hotela u 8h. U mosorskom selu Dubrava obilazak crkvice na mjestu gdje se Poljičani 1180. godine kamenovali splitskog nadbiskupa Arnira. Iz Dubrave se ide na brdo Gradac u Gatima. Tu je crkvica Sv. Jure iz 13. stoljeća, poznata kao poljičko svetište. Gradac je ujedno mjesto s kojeg se pruža predivan pogled na probojnicu Cetine kroz Omišku Dinaru i Omiš (malo informacija o omiškoj gusarskoj tradiciji, Poljicima kao jedinoj seljačkoj republici u Europi te jedinstvenom demokratskom izboru poljičke vlasti). Ručak u hotelu Sv. Mihovil u Trilju. Nakon ručka posjet lokaciji rimskih iskopina Tilurij te Grabskim mlinicama. Polazak za Zagreb oko 17 sati. U slučaju problema s vremenom dio programa će biti preskočen.
Tema: Knjižnice - od misije do strategije Cilj je preispitati postojeće stanje te pokušati odrediti pravce razvoja hrvatskih knjižnica i hrvatskoga knjižničarstva gledano iz perspektive tehnoloških i društvenih promjena koje utječu na rad knjižnica i potiču trendove u knjižničarstvu. U okviru teme bit će moguće predstaviti i rezimirati iskustva i rezultate, pokrenuti rasprave i dati pogled u budućnost hrvatskoga knjižničarstva kao kulturne i javne djelatnosti, posebice u odnosu na strateško planiranje te financiranje knjižnične djelatnosti, potrebe obrazovanja i stjecanja kompetencija za struku, te napose djelovanja knjižničarskih društava i međunarodne suradnje. Stoga se pozivaju: - Članovi radnih tijela HKD (radne grupe, komisije i sekcije) da pojedinačno i u suradnji osmisle i prijave izlaganja, panel rasprave, okrugle stolove i radionice iz područja aktivnosti s ciljem sagledavanja stanja i prijedlozima strateškoga planiranja te razvoja;
- Regionalna knjižničarska društva da prijave teme iz svoga rada i suradnje s drugim regionalnim i međunarodnim strukovnim udruženjima, iskustva dobre prakse u zajedničkim projektima te potreba dogovaranja i izgradnje zajedničkih modela razvoja;
- Knjižnice da prijave izlaganja svojih zaposlenika na teme strateškoga planiranja i financiranja knjižnične djelatnosti;
- Ravnatelji knjižnica, članovi upravnih tijela, članovi projektnih timova da prenesu pozitivna iskustva razvojnih projekata knjižnica;
- Knjižničari – članovi strukovnih udruga da prijave teme s iskustvima dobre prakse i primjene suvremenih metoda informacijskih znanosti u knjižničnoj djelatnosti, teme iz područja profesionalnih kompetencija te problema i prepreka u postizanju zadanih ciljeva na putu od misije do strategije.
Prijave za izlaganja, radionice i okrugle stolove otvorene su do 30. travnja 2014. Prijave za postere otvorene su do 10. svibnja 2014. Dimenzije postera: 70 cm (širina) X 90 - 100 cm (visina). Kotizacija (materijali za Skupštinu, koktel dobrodošlice, osvježenja u pauzama i svečana večera 16. listopada 2014.) Do 30. rujna 2014. Za članove HKD-a | 600,00 kn (80,00 €) | Jednodnevna kotizacija (bilo koji dan) | 400,00 kn (60,00 €) | Za ne-članove | 700,00 kn (95,00 €) | Od 1. – 9. listopada 2014. Za članove HKD-a | 750,00 kn (100,00 €) | Jednodnevna kotizacija (bilo koji dan) | 500,00 kn (65,00 €) | Za ne-članove | 900,00 kn (120,00 €) |
Smještaj Za sudionike 39. skupštine Hrvatskoga knjižničarskog društva predviđen je smještaj u Hotelu Atrium u kojem će se Skupština i održavati. Sudionike molimo da sami prijave smještaj u hotelu isključivo elektroničkom poštom na: info@hotel-atrium.hr uz naznaku “Skupština HKD”. Molimo sudionike smještene u dvokrevetnim sobama da prilikom rezervacije navedu ime i prezime obje osobe. Broj soba je ograničen pa je rezervaciju soba potrebno učiniti što ranije. Za sve dodatne informacije o smještaju u Hotelu Atrium obratiti se na tel. + 385 (0)21 200 281 Hotel Atrium ***** 1/2 (dvokrevetna soba) - noćenje s doručkom | 460,00 kn | 1/1 (jednokrevetna soba / dvokrevetna soba – single use) - noćenje s doručkom | 840,00 kn | 1/3 (trokrevetna soba – dvokrevetna soba s pomoćnim krevetom) – noćenje s doručkom | 417,00 kn | Doplata za pansionski obrok | 160,00 kn | Boravišna pristojba nije uključena u cijenu te iznosi | 8,00 kn | Cijene su izražene po osobi i danu. Plaćanje je moguće gotovinom, kreditnim karticama ili predračunom. Plaćanje predračunom izvršiti isključivo prije dolaska, uz navođenje točnih podataka o nositelju troška (naziv ustanove, adresa ustanove, OIB/matični broj ustanove). Sponzori 
  
      
 

 
|