12. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica
Mjesto održavanja: Opatija, Hotel Adriatic 11.05.2011 - 14.05.2011
Organizator: Hrvatsko knjižničarsko društvo, Sekcija za specijalne i visokoškolske knjižnice; Sveučilišna knjižnica Rijeka
Program
Naziv skupa:Knjižnice: kamo i kako dalje? Podteme: - Pohrana i zaštita knjižnične građe
- Profesija „knjižničar“???
- Usluge i korisnici
Organizacijski i programski odbor: Tamara Krajna, Alisa Martek, Nada Avakumović, Senka Tomljanović, Zagorka Majstorović, Zrinka Udiljak Bugarinovski, Elizabeta Rybak Budić O skupu: Stručni skup već dvanaesti put organizira Sekcija za visokoškolske i specijalne knjižnice Hrvatskoga knjižničarskog društva. Teme su uvijek aktualne, pokušava se odgovoriti na trendove u razvoju knjižničarstva, poslušati iskustva vanjskih predavača... Dosadašnja dobra posjećenost skupa pokazatelj je da, unatoč brojnim problemima oko financiranja i organiziranja, skup treba nastaviti. Važno je za napomenuti da se svake godine, nakon skupa, izdaje zbornik recenziranih radova. Tema 12. Dana specijalnih i visokoškolskih knjižnica vrlo je široka. Želimo od sudionika skupa čuti njihova razmišljanja o budućnosti knjižnica, o njihovom razvoju, projektima kojima se bave. Također želimo napraviti presjek tema prijašnjih skupova i vidjeti jesmo li, osim aktualiziranja problema, uspjeli što riješiti. Hrvatska kulturna baština i njezino očuvanje, knjižničarstvo kao profesija, podizanje učinkovitosti i kvalitete usluge knjižnica – sve su to teme koje su zajedničke svim tipovima knjižnica. Pozivaju se zainteresirani da prijave svoja izlaganja ili posterske prezentacije na ponuđenu temu/podteme. Rok za prijavu izlaganja je 15. veljače 2011. godine. Rok za prijavu posterske prezentacije je 15. ožujak 2011. godine. Prijava (dokument u wordu) treba sadržavati: vrstu izlaganja (izlaganje ili poster), naziv jedne od tri ponuđene podteme, naslov izlaganja, autor(i), kontakt podatke autora, kratki sažetak. Prijave izlaganja poslati na e-mail adresu: opatija2011_prijave_izlaganja@hkdrustvo.hr s naznakom: PRIJAVA IZLAGANJA. Kao i svake godine, pozivate se da nakon skupa pošaljete svoje radove za zbornik koji će biti recenziran. Konačan program skupa bit će dostupan na mrežnim stranicama HKD-a najkasnije do 20. travnja 2011. godine. Upute za izradu postera: - Preporučena dimenzija postera je 70 x 100 cm
- Postersko izlaganje treba sadržavati sljedeće elemente:
- Naslov rada
- Autor(i) i adresa institucije
- Cilj i svrha rada. Metodologija rada, rezultati i zaključak
Kotizacija (uključujući Zbornik 2009): | Do 20. travnja 2011. | Od 21. – 30.travnja 2011. | za članove HKD-a | 600,00 kn | 750,00 kn | za nečlanove | 750,00 kn | 900,00 kn |
Rok za prijave: 30. travanj 2011. Nakon toga prijave se neće zaprimati. Kotizaciju molimo uplatiti na žiro račun Hrvatskoga knjižničarskog društva 2360000-1101451830; OIB 81889785066, s naznakom "za Opatija 2011". Nakon primljene uplate HKD će izdati račun i poslati ga na navedenu adresu. Kotizacija uključuje radne materijale, svečanu večeru i osvježenje u pauzama. SMJEŠTAJ Za sudionike skupa predviđen je smještaj u Grand hotelu Adriatic u kojem će se održavati izlaganja. Molimo sudionike da sami prijave smještaj u hotelu, obavezno pisanim putem na sljedeće načine: e-mail info@hotel-adriatic.hr ili fax: +385/51/719-015 obavezno uz naznaku "za skup 12. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica". Također je potrebno navesti s kim se dijeli dvokrevetna soba. Informacije telefonom: +385/51/719-010 ili 719-011 ADRIATIC II - *** 1/2 (dvokrevetna soba) | Noćenje s doručkom 270,00 kn | 1/1 (jednokrevetna s./Single Use) | Noćenje s doručkom 438,00 kn | Doplata za obrok iz pansiona | +103,00 kn |
ADRIATIC I - **** 1/2 (dvokrevetna soba) | Noćenje s doručkom 354,00 kn | 1/1 (jednokrevetna s./Single Use) | Noćenje s doručkom 562,00 kn | Doplata za obrok iz pansiona | +103,00 kn |
Boravišna pristojba nije uključena u cijenu te iznosi 7,00 kn po osobi i danu. Cijene su izražene po osobi i danu. Plaćanje je ili na licu mjesta, gotovinom ili kreditnim karticama ili po predračunu do dana dolaska, uz točne podatke o nositelju troška (naziv ustanove, adresa, OIB). ORGANIZIRANI PRIJEVOZ Organiziran je prijevoz autobusom Zagreb - Opatija - Zagreb. Iz Zagreba za Opatiju kreće se u srijedu, 11. svibnja 2011. godine., u 08:30 sati s parkirališta na zapadnoj strani Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu, Hrvatske bratske zajednice 4. Polazak iz Opatije za Zagreb je 14. svibnja 2011. u 09:00. Kao i prijašnjih godina, u povratku je organizirana stručna ekskurzija koja uključuje: - posjet Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja (Guvernerova palača). Igor Žic, kustos i voditelj knjižnice: Uvodno predavanje; vođenje kroz knjižnicu i muzejski postav; - razgledavanje sveučilišnog kampusa na Trsatu, posebno posjet knjižnicama u kampusu: - Filozofskog fakulteta (voditeljica: Verica Lulić) - podružnice Sveučilišne knjižnice (voditeljica: Lea Lazzarich). U sklopu ekskurzije organiziran je ručak. Dolazak u Zagreb predviđen je u kasnim poslijepodnevnim satima.
|