naslovnica Hrvatsko knjižničarsko društvo

<< natrag   

15. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica

Mjesto održavanja: Remisens hotel Excelsior, Lovran 17.05.2017 - 20.05.2017
Organizator: Sekcija za visokoškolske i specijalne knjižnice Hrvatskog knjižničarskog društva
Suorganizatori: Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu, Sveučilišna knjižnica Rijeka

kup sufinanciran sredstvima Ministarstva kulture

Programski odbor:
Nadica Avakumović, Edita Bačić, Kristina Kalanj, Zagorka Majstorović, Marijana Mišetić, Tatijana Petrić, Senka Tomljanović, Vesna Špac, Zrinka Udiljak Bugarinovski.

Prijava sudjelovanje bez izlaganja
Trajanje usmenog izlaganja: 10 minuta
Posteri:
     - dimenzija: 70 x 100 cm
     - predstavljanje postera: 5 minuta
     - poster treba dostaviti u pdf formatu do 15. svibnja 2017. na adresu hkd@hkdrustvo.hr

Stručno – znanstveni skup pod radnim nazivom: „Povezivanje i suradnja : prilike i izazovi“ tematski će se baviti sljedećim sadržajima:

A. Položaj knjižničarske zajednice u sustavu kulture, visokog obrazovanja i znanosti

      1. Kako nas vide osnivači /lokalna zajednica / korisnici

      2. Zakonodavni okvir / Zakoni / Pravilnici / Standardi / Strategije

      3. Reakreditacija visokih učilišta i knjižnice u sustavu visokog obrazovanja i znanosti

      4. Status knjižnica / knjižničara / u sastavu.

B.   Knjižnica kao posrednik znanstvenih i stručnih informacija

      1. Konzorcijalna nabava e-izvora.

      2. Specijalne knjižnice i vezani projekti.

      3. Bibliometrijske analize i potvrde – problemi i ujednačavanje prakse

C. Knjižnice. Solidarnost. Društvo.

      1. Uloga specijalnih i visokoškolskih knjižnica u turbulentnim vremenima

      2. Povezivanje knjižnica / vrijednosti knjižničarske profesije

      3. Javno zagovaranje / specijalne i visokoškolske knjižnice kao podrška u primjeni UN Agende 2030 i ostvarivanju ciljeva održivog razvoja

Način rada: pozvana izlaganja, izlaganja na posterima, panel - rasprava, radionice, okrugli stolovi i popratni program.

Rok za prijavu za sudjelovanje s izlaganjem je do 17. ožujka 2017.

Rok za prijavu za sudjelovanje bez izlaganja je do 15. svibnja 2017.

PROGRAM:

SRIJEDA, 17. svibnja 2017.

13:00 - 15:00

REGISTRACIJA SUDIONIKA

14:00 - 14:45

Moderator: Zrinka Udiljak Bugarinovski
OTVARANJE SKUPA

14:45 - 15:00

Bojan Macan
Sustav informacija o hrvatskoj znanstvenoj djelatnosti kao pomoć u procesima vrednovanja znanstvenih aktivnost

15:00 - 15:15

Helena Pečko Mlekuš
Priprava slovenskih strokovnih standardov in priporočil za specialne knjižnice

15:15 – 15:45

EBSCO

15:45 - 16:00

Senka Tomljanović
Standard za visokoškolske knjižnice u RH - uvjet održivosti i razvoja hrvatskog visokoškolskog knjižničarstva

16:00 - 16:15

Ivana Čadovska , Ivona Milovanović
Spremnost visokih učilišta za javnu objavu ocjenskih radova u repozitorijima sustava Dabar: analiza dokumenata dostupnih na mrežnim stranicama visokih učilišta

16:15 - 16:45

Dina Mašina, Kristina Kalanj
Predstavljanje Zbornika 14. dana specijalnih i visokoškolskih knjižnica
Blaženka Peradenić Kotur
15. obljetnica Dana specijalnih i visokoškolskih knjižnica

16:45 - 17:15

STANKA ZA KAVU

17:15 - 19:00

Moderator: Edita Bačić
Tatjana Aparac Jelušić
Doprinos knjižnica kvaliteti visokog obrazovanja: pretpostavke i mogućnosti
PANEL I.
Komisija za pravne i srodne knjižnice HKD-a
Zakonodavni okvir u službi kvalitete visokog obrazovanja

20:00

KOKTEL DOBRODOŠLICE

ČETVRTAK, 18. svibnja 2017.

8:30 - 10:00

REGISTRACIJA SUDIONIKA

9:00 - 11:00

Moderator: Irena Pilaš

9:00 - 9:15

Goranka Mitrović
Bibliometrijska usluga Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu: priznanja i napredovanja hrvatskih znanstvenika u razdoblju od 2005. do 2016

9:15 - 9:30

Ivana Čadovska
Metrijski pokazatelji kao kriterij vrednovanja znanstvene djelatnosti – pregled svjetske prakse

9:30 - 09:45

Wiley

9:45 - 10:00

Dina Vrkić, Ivana Majer, Marijan Šember
Izlistajte mi popis mojih radova i citiranost (ma što to bilo)!

10:00 - 10:15

OVID

10:15 - 10:30

Bojan Macan
Bibliometrijske usluge u knjižnicama – korak dalje

10:30 - 10:45

Jelena Bolkovac, Tamara Krajna
Praćenja znanstvene produkcije institucija - problemi i izazovi

10:45 - 12:00

Moderator: Bojan Macan
PANEL II.
Bibliometrijske usluge u knjižnicama - prilagodbe praksi

12:00 - 12:30

STANKA ZA KAVU

12:30 - 13:30

Moderator: Kristina Kalanj

12:30 - 12:45

Irena Pilaš
Dobar dan, dobro došli u NSK…otvorenost knjižnice javnosti

12:45 - 13:00

Vesna Vuksan
Tko to tamo priča?

13:00 - 13:30

Clarivate

13:30 - 15:00

Moderator: Davorka Pšenica
RADIONICA I.
Edita Bačić, Alemka Belan Simić, Davorka Pšenica, Vesna Vuksan
Zagovarajmo zajedno: lokalno, nacionalno, globalno

15:00 - 16:30

STANKA ZA RUČAK

16:30 - 17:45

Moderator: Senka Tomljanović

16:30 - 16:45

Željka Radovinović
Knjižnica koja se ne uklapa – problemi nabave u knjižnici Muzičke akademije

16:45 - 17:00

Ksenija Tokić, Ivo Tokić
Uloga specijalnih i visokoškolskih knjižnica u turizmu

17:00 - 17:30

EBSCO

17:30 - 17:45

Davorka Jukica, Marija Šimunović
Kreiranje i održavanje društvenih mreža u visokoškolskim i specijalnim knjižnicama u Hrvatskoj s osvrtom na trendove u Europi

17:45 - 18:15

STANKA ZA KAVU

18:15 - 19:00

Moderator: Marijana Mišetić

18:15 - 18:30

Sandra Cuculić, Jana Krišković Baždarić, Branka Pemper
Edukacijom do prevencije plagijarizma kod studenata Sveučilišta u Rijeci (doprinos knižničara)

18:30 - 18:45

Tiberius Ignat
Research Data Management: Building Skills for Librarians and Data Stewards

18:45 - 19:00

Zrinka Udiljak Bugarinovski, Marija Šimunović
Europski dokumentacijski centar

20:00

SVEČANA VEČERA

PETAK, 19. svibnja 2017.

9:00 - 10:30

Moderator: Vesna Golubović

RADIONICA II.
Komisija za nabavu i međuknjižničnu posudbu
Elektronički izvori - nabava i osiguravanje različitih pristupa krajnjim korisnicima
    - Tatijana Petrić, Zagorka Majstorović, Alisa Martek, Vesna Golubović
      Predstavljanju projekta e-Izvori
    - Alisa Martek
      Pretplata elektroničkih izvora informacija u Hrvatskoj
    - Senka Tomljanović, Lea Lazzarich
      EDS u funkciji objedinjenog pretraživanja različitih knjižničnih izvora
    - Dina Vrkić
      Uloga međuknjižnične posudbe u posredovanju biomedicinskih informacija iz baza
      podataka
    - Vesna Golubović, Sonja Avalon
      10 godina Radionice Komisije za nabavu i međuknjižničnu posudbu na Danima
      specijalnih i visokoškolskih knjižnica

10:30 - 11:35

Moderator: Sanja Heberling Dragičević

10:30 - 10:45

Blaženka Peradenić-Kotur, Inja Cahun
Trendovi u dostupnosti službenih informacija i uloga knjižnica

10:45 - 10:55

Emerald

10:55 - 11:10

Kristina Kalanj
Strukturiranje izložbene djelatnosti specijalne knjižnice unutar muzejskoga sustava – Knjižnica Tehničkog muzeja Nikola Tesla u Zagrebu

11:10 - 11:20

Elsevier

11:20 - 11:35

Edita Bačić, Dejana Golenko
SEELS Network Database (SEELSNDB) (projekt kreiranja tematskog repozitorija)

11:35 - 12:00

STANKA ZA KAVU

12:00 - 13:15

Moderator: Zrinka Udiljak Bugarinovski

12:00 - 12:15

Sanja Heberling Dragičević, Sanja Kosić
Sveučilišna knjižnica Rijeka: status quo ili održivi razvoj?

12:15 - 12:30

Lana Zrnić, Jasmina Sočo
Knjižnica Filozofskog fakulteta : primjer knjižnice u sastavu

12:30 - 12:40

Pearson

12:40 - 12:55

Blaženka Klemar Bubić , Mila Perasović
Kako i koliko koristimo resurse visokoškolskih knjižnica?

12:55 - 13:10

Marta Radoš, Josipa Zetović
Prepoznaju li studenti društveno-humanističkih znanosti i umjetnosti knjižnicu kao mjesto pristupa digitalnom sadržaju 

13:10 - 13:20

IoP

13:20- 13:35

Kornelija Petr Balog, Gordana Gašo
Knjižnica Filozofskog fakulteta u Osijeku: kako nas vide nastavnici?

13:35 - 13:50

Vesna Pavičić, Vesna Špac
Od zadovoljnog studenta do uprave Fakulteta

13:50 - 14:00

De Gruyter

14:00 - 14:15

Tijana Barbić-Domazet , Sofija Bogoje
Status knjižnica u integriranim sveučilištima Pule i Dubrovnika

14:15 – 14:30

Dijana Machala, Marko Orešković
Skupni katalog knjižnica iz sustava znanosti i visokog obrazovanja

14:30 - 16:00

STANKA ZA RUČAK

16:00  - 17:00

Moderator: Blaženka Peradenić Kotur
Predstavljanje postera:
1.  Adriana Gri Štorga
      Status knjižnice i knjižničara u sastavu Arheološkog muzeja Istre
2.  Ivana Šuvak-Pirić, Mirna Šušak Lukačević, Jasminka Mihaljević
      Trebate potvrdu o svojoj znanstvenoj produktivnosti ?! – Dođite u knjižnicu po nju
3.  Ivana Majer, Dina Vrkić
      Što ste radili pri reakreditaciji, knjižničari? Središnja medicinska knjižnica i 
      reakreditacija Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
4.  Lovela Machala Poplašen, Ida Vuletić
      Googlanjem do dijagnoze - Informacijska pismenost medicinskih sestara i
      tehničara 
KB Dubrava
5.  Alma Lušetić
      Knjižnice Hrvatskog vojnog učilišta "Dr. Franjo Tuđman" - preobrazba za XXI.
      stoljeće

6.  Marina Vinaj, Ivana Knežević Križić
      Zbirka osječkih novina Muzeja Slavonije – od konvencionalnog prema digitalnom

SAGE

7.  Anamarija Starčević Štambuk, Igor Mladinić, Željka Radovinović
      Papandopulo u Zagrebu : suradnja glazbenih knjižnica
8.  Jasminka Mihaljević, Marta Matijević, Ivana Kordić, Rebeka Palinkaš
      Izložbe u funkciji povećanja vidljivosti knjižnice Ekonomskog fakulteta u Osijeku
9.  Dorotić, Ivana, Turk, Branka, Vukelić, Zlata
      Pohrana doktorskih radova u Repozitorij Sveučilišne knjižnice Rijeka putem REST
      API sučelja

10. Marina Maruna
      Doprinos Knjižnice Arheološkoga muzeja Zadar u istraživačkom radu učenika i
      studenata

11. Anđelka Dobrijević Turina, Tea Jerić-Zanini
      U početku bijahu ples i slika
12. Jakov Marin Vežić, Dora Rubinić, Zrinka Džoić
      NUK: Novo u Knjižnici: primjer poboljšanog načina posredovanja informacija o
      pristigloj građi u Sveučilišnoj knjižnici Sveučilišta u Zadru

17:00 - 17:30

RASPRAVA, ZAKLJUČCI, ZATVARANJE SKUPA

SPONZORI:


KOTIZACIJA:

      do 15. travnja 2017.         od 16. travnja do 15. svibnja 2017.          jednodnevna     
članovi HKD-a 500,00 kn 600,00 kn 300,00 kn
nečlanovi HKD-a    600,00 kn 700,00 kn 400,00 kn

Uplata kotizacija: 
Hrvatsko knjižničarsko društvo, Hrvatske bratske zajednice 4, HR 1000 Zagreb, 
IBAN HR3423600001101451830 s naznakom "za 15. dane". Po primljenoj uplati HKD će izdati račun i poslati ga na navedenu adresu.
Rana cijena kotizacije važeća je samo ako se izvrši prijava i uplata navedenog iznosa do 15. travnja 2017.

Pozivamo zainteresirane kolegice i kolege da pravovremeno izvrše prijavu izlaganja i sudjelovanje.
Zbornik recenziranih radova će biti objavljen po završetku skupa.

SMJEŠTAJ:

Za sudionike skupa predviđen je smještaj u hotelu Excelsior u kojem će se održavati sva izlaganja. Sudionici sami obavljaju rezervaciju putem obrasca.

Cijene smještaja u kunama (po osobi po danu):

 

          1/2 dvokrevetna soba          

          1/1 jednokrevetna soba           
noćenje s doručkom                 334,00 kn (45 €) 497,00 kn (67 €)
polupansion 372,00 kn (50 ) 535,00 kn (72 )

Ostale pristojbe vidljive su u samom obrascu.

NOVO!!!

U suradnji s Lovranskim pubom (nalazi se u samom centru Lovrana) dogovorena je mogućnost ručkova po povoljnijoj cijeni za sudionike skupa. Ponudili su mesni, riblji i vegetarijanski meni. Zainteresirani sudionici bi se dan ranije trebali prijaviti na info pultu skupa i podići bon za ručak. Plaćanje je u restoranu.

  ČETVRTAK PETAK CIJENA
MESNI:

goveđi gulaš s domaćim njokima,
salata
puretina u umaku od šampinjona,
riža, salata
55,00 kn
RIBLJI:

domaći pljukanci s jadranskim kozicama, 
tikvice, salata
zeleni rezanci mare monti (kozice,
šampinjoni, poriluk), salata
55,00 kn
VEGETARIJANSKI:

domaći pljukanci s raznim povrćem,
salata
zeleni rezanci s raznim povrćem,
salata
50,00 kn


ORGANIZIRANI PRIJEVOZ:

Organiziran je prijevoz autobusom Zagreb - Lovran - Zagreb. Iz Zagreba za Lovran kreće se u srijedu, 17. svibnja 2017. godine, u 09:00 sati s parkirališta na zapadnoj strani Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu, Hrvatske bratske zajednice 4.
Polazak iz Lovrana za Zagreb je 20. svibnja 2017. u 10:00 sati.

Cijena organiziranog prijevoza je 180,00 kn. Ako želite koristiti uslugu organiziranog prijevoza, uplatu za prijevoz izvršite zajedno s uplatom kotizacije. Autobus ima 50 sjedišta pa je prije uplate potrebno provjeriti da li ima slobodnih mjesta.