naslovnica Hrvatsko knjižničarsko društvo

<< natrag   

6. okrugli stol "Knjižnice i suvremeni menadžment: Alternativni izvori financiranja"

Mjesto održavanja: KGZ – Gradska knjižnica, Multimedijalna dvorana, Odjel za djecu i mladež, Starčevićev trg 4, Zagreb Vrijeme održavanja: Četvrtak, 30.11.2017 -
Organizator: HKD - Komisija za upravljanje
Partner: Knjižnice grada Zagreba
Financijska potpora: Ministarstvo kulture Republike Hrvatske

Tema okruglog stola: 'Knjižnice i suvremeni menadžment: Alternativni izvori financiranja'

Programski i organizacijski odbor: Ivan Babić, Višnja Cej, Ivančica Đukec-Kero, Gabrijela Gavran, Vinka Jelić Balta, Alisa Martek, Andrija Nenadić, Dijana Sabolović-Krajina, Marica Šapro-Ficović, Dunja Seiter Šverko, Senka Tomljanović, Gorana Tuškan i Zrinka Udiljak Bugarinovski.

Komisija za upravljanje Hrvatskog knjižničarskog društva od 2008. godine redovito održava okrugle stolove s temama knjižničnog menadžmenta, a s ciljem podizanja razine uspješnosti rada hrvatskih knjižnica u ostvarivanju svojih misija i vizija primjenom marketinških i menadžerskih tehnika i alata.
6. okrugli stol „Knjižnice i suvremeni menadžment“ programski će obuhvaćati praktične aktivnosti usmjerene na kreiranje branda knjižnice, kao važnog aspekta/dijela u privlačenju potencijalnih sponzora/donatora, prijave na projekte, natječaje, crowdfundinga itd., detektiranje alternativnih izvora financiranja, načina prijave i sl., te primjere dobre prakse.

Program dostupan u privitku!

Tradicionalno gledajući, knjižnice su financijski oduvijek vezane uz institucije i zajednice kojima služe. Međutim, današnje bogatstvo izvora informacija dostupnih putem interneta zajednicama i institucijama značajno je utjecalo na poziciju knjižnica, a samim time i na financijsku konstrukciju istih. Da bi knjižnice uspjele ili opstale u novo doba moraju generirati prihode koji mogu zamijeniti nekadašnju institucionalnu podršku, odnosno osigurati si dodatne prihode iz alternativnih izvora financiranja.

Brendiranje je dio marketinškog procesa usmjerenog na razvoj jasnih poruka i sredstava za komunikaciju pomoću kojih se ta poruka usmjerava na željenu ciljanu skupinu. U novije doba knjižnice moraju biti prepoznatljive i na učinkovit način prenijeti ciljanim skupinama svoje prednosti. Upravo radi toga, knjižnice trebaju razvijati svoj brand koji će ih učiniti različitima, a na taj način osiguravaju i veću prednost u dobivanju sredstava za ostvarivanje svojih programa.

Ovaj Okrugli stol otvoren je za sudjelovanje bez kotizacije, a svi zainteresirani mogu se prijaviti do 24. studenoga 2017. godine preko mrežno dostupnoga obrasca.