naslovnica Hrvatsko knjižničarsko društvo

<< natrag   

11. okrugli stol o pokretnim knjižnicama u Republici Hrvatskoj i 5. festival hrvatskih bibliobusa

Mjesto održavanja: Koprivnica, Knjižnica i čitaonica 19.04.2013 -
Organizator: Komisija za pokretne knjižnice i Komisija za narodne knjižnice
Suorganizatori: Knjižnica i čitaonica 'Fran Galović' Koprivnica i Društvo knjižničara Bilogore, Podravine i Kalničkog prigorja

Naziv okruglog stola:
"Mi imamo svoj bibliobus! A vi?"

CILJEVI SKUPA:

  • održati kontinuitet stručnog okupljanja i predstavljanja službi pokretnih knjižnica u Hrvatskoj radi unapređivanja njihovog rada i promidžbe u javnosti
  • omogućiti specijalizirano stručno usavršavanje knjižničara na temu pokretnih knjižnica i razmjenu iskustava među zaposlenicima bibliobusnih službi
  • popularizirati djelatnost pokretnih knjižnica i poticati razvoj postojećih, kao i osnivanje novih službi u županijama koje ih još nemaju
  • iskoristiti međunarodna iskustva te uspostaviti partnerstva
  • predstaviti javnosti i sudionicima skupa hrvatske bibliobuse te kroz festival bibliobusa kao svojevrsnu medijsku atrakciju promicati djelatnost i zadaće ne samo pokretnih knjižnica, već i narodnih knjižnica u cjelini

Način rada: pozvana izlaganja, izlaganja na posterima (predstavljanje svih hrvatskih bibliobusnih službi), rasprava
 

Prezentacije i posteri

Preliminarni program
Pozivnica

Kotizacija: 100,00 kn
Rok za prijavu sudjelovanja i uplatu kotizacije: 10.4.2013.
 


Formular za prijavu

Ime
 
Prezime
 
     
Radno mjesti:  
Ustanova
 
Adresa
 
Poštanski broj
 
Grad
 
Država
 
OIB ustanove
 
    Napomena: svakako ispuniti zbog slanja racuna!
Broj narudžbenice i datum:  
   

 

e-mail
 
Kontakt tel/mob
 
Vrsta sudjelovanja:  




Kotizacija: 100,00 kn

Podaci za uplatu kotizacije 
Hrvatsko knjižničarsko društvo
Žiro-račun: 2360000-1101451830
IBAN: HR3423600001101451830  
Svrha: ime i prezime – kotizacija za 11. okrugli stol pokretnih knjižnica

Kotizacije su oslobođeni: pozvani predavači, vozači bibliobusa i članovi Programskog odbora.

Rok za prijavu sudjelovanja i uplatu kotizacije: 10.4.2013.

Mogućnosti smještaja u Koprivnici:

Hotel "Podravina", Hrvatske državnosti 9, 48000 Koprivnica, www.hotel-podravina.hr

Cijena noćenja s doručkom u jednokrevetnoj sobi je 278,80 kn, a u dvokrevetnoj 436,90 kn za dvije osobe (s taksom i osiguranjem te uračunatim popustom od 15% - kod rezervacije treba navesti da se radi o sudionicima stručnog skupa)
NAPOMENA: Moguća je rezervacija samo za noćenje 18./19.4.2013. jer su kapaciteti Hotela za 19./20.4.2013. već popunjeni.
ROK ZA REZERVACIJU: što prije, a najkasnije do 15.3.2013.
Hotel ima svoje parkiralište na koje se može smjestiti do 5 bibliobusa. Parkiralište nije čuvano.
Kontakt: Zdenka Ban Markić, Recepcija hotela Podravina, tel: 048 621 025, fax: 048 621 178
E- mail: recepcija@hotel-podravina.hr

Ugostiteljstvo "Zlatan", Varaždinska cesta 177a, 48000 Koprivnica

Cijena noćenja s doručkom 1/1 178.00 kn, a 1/2 noćenje s doručkom 168,00 kn
(s uračunatom taksom i osiguranjem od 8,00 kn po osobi)
ROK ZA REZERVACIJU: što prije, a najkasnije do 20.3.2013.
Moguće je parkiranje bibliobusa, parkiralište nije čuvano.
Kontakt: Nikolina Lončar, tel.: 048/665-129, 665 150
E-mail: zlatan@kc.htnet.hr

UPUTE za dolazak i parkiranje bibliobusa na Zrinskom trgu radi održavanja Festivala bibliobusa bit će poslane na e-mail adrese bibliobusnim službama.

Više informacija o skupu na http://www.knjiznica-koprivnica.hr/ ili na e-mail lj.vugrinec@gmail.com