naslovnica Hrvatsko knjižničarsko društvo

<< natrag   

13. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica - Knjižnice: kamo i kako dalje?

Mjesto održavanja: Opatija, Hotel Adriatic 15.05.2013 - 18.05.2013
Organizator: Hrvatsko knjižničarsko društvo, Sekcija za specijalne i visokoškolske knjižnice; Suorganizatori: Sveučilišna knjižnica Rijeka; Nacionalna i sveučilišna knjižnica Zagreb

Program

 Organizacijski odbor: Vesna Špac, Alisa Martek, Tamara Krajna, Nada Avakumović, Andreja Tominac,
                                          Senka Tomljanović

Programski odbor: Vesna Špac, Ljiljana Pavičić, Vesna Borić, Andreja Tominac, Darija Ćaleta,
                                    Alisa Martek, Irena Pilaš, Blaženka Peradenić Kotur, Zagorka Majstorović,    
                                    Sonja Avalon

O skupu:

Sekcija za visokoškolske i specijalne knjižnice Hrvatskoga knjižničarskog društva po trinaesti put organizira stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem. Teme skupa su uvijek aktualne, pokušava se odgovoriti na trendove u razvoju knjižničarstva, poslušati iskustva vanjskih kolega...

Na skupu će kroz predavanja, radionice i okrugle stolove biti izložena iskustva stranih i domaćih izlagača. Pozivamo zainteresirane kolegice i kolege da aktivno sudjeluju u radu skupa.

Tema skupa:    Knjižnice: Kamo i kako dalje?

Podteme skupa:

  1. Članstvo u EU – Knjižničari gdje smo? - Skoro članstvo u EU nas potiče na razmišljanje o budućnosti knjižnica u europskom okruženju, o novim izazovima koji će biti postavljeni pred knjižnice te upozorava na nove mogućnosti i načine suradnje s europskim knjižnicama. Mogućnost dobivanja sredstava EU fondova namijenjenih knjižnicama kroz projekte jedan je od oblika održivog razvoja knjižnica. Pri tome je knjižničarima potrebno dodatno znanje o načinu sudjelovanja na natječajima i izradi projekata. Predstavljanje primjera dobre prakse iz hrvatskih, ali i europskih knjižnica, dat će prikaz projekata koji su u tijeku ili već ostvareni, ali i neke ideje i smjernice za dalje djelovanje drugim knjižnicama u novim složenijim uvjetima poslovanja.
  2. Produktivnost znanstvene zajednice - Pred knjižničare se sve češće postavljaju zahtjevi za provođenjem bibliometrijskih istraživanja. U skoroj će budućnosti istraživanje bibliometrijskih pokazatelja, citiranosti/indeksiranosti znanstvenika/ustanova/časopisa, različiti metrički pokazatelji (IF, SJR, SNIP, h-indeks, Q), analiza produktivnosti... postati svakodnevni dio posla knjižničara, redovna usluga knjižnice. Kroz primjere dobre prakse ukazat će na mogućnosti uspješnog obavljanja nove usluge za korisnike u vremenima kada je pristup bazama podataka ograničen ili nedostupan. Tu se postavlja i pitanje tko može i smije izdavati potvrde o indeksiranosti i citiranosti.
  3. Obrazovanje korisnika - Kroz primjere dobre prakse pokazat će se uloga knjižničara specijalnih i visokoškolskih knjižnica u obrazovanju korisnika jer se knjižničari sve češće pojavljuju kao partneri u nastavnim i/ili znanstveno-istraživačkim procesima. Programi informacijskog opismenjavanja u knjižnicama ili visokoškolskim ustanovama (sustavna poduka - individualna i skupna; konferencije, tečajevi, predavanja, radionice, seminari, vježbe), vrednovanje izvora informacija, potpora knjižnica u e-učenju... samo su neki od modela obrazovanja korisnika koje nude knjižnice.
  4. Knjižnice u vremenu recesije : kako preživjeti? - Status financiranja knjižnica unutar matičnih instituciji, smanjenje ili ukidanje sredstva za nabavu literature, nedostatak sredstava za stalno stručno usavršavanje… dio su problema s kojima se susreću knjižničari u recesijskim vremenima. Predstavljanje pozitivnih primjera poslovanja knjižnica za iznalaženje alternativnih mogućnosti financiranja u poslovanju knjižnice, povezivanje s drugim knjižnicama mogu dati putokaz kako dalje.

Po završetku skupa bit će, kao i do sada, objavljen zbornik recenziranih radova.

 

SPONZORI:

 




Formular za prijavu

Ime
 
Prezime
 
     
Ustanova
 
Adresa
 
Poštanski broj
 
Grad
 
Država
 
OIB ustanove
 
    Napomena: svakako ispuniti zbog slanja racuna!
   

 

e-mail
 
Kontakt tel/mob
 

Biram radionice:
Blok 1

I. Preporuke i standardi, propisi i norme u EU / Komisija za nabavu i međuknjižničnu posudbu (Sonja Avalon, Vesna Golubović)

II. Razvijanje informacijskih vještina korisnika - knjižnice kao obrazovni centri / Komisija za obrazovanje i stalno stručno usavršavanje (Jasmina Milovčić)

Blok 2

III. Kol'ki im je... h-index? - bibliometrijske usluge u knjižnicama / Bojan Macan

IV. Partnerstvo u uspostavi knjižnica i knjižničnih usluga / Komisija za vokoškolske knjižnice, Komisija za javno zagovaranje (Edita Bačić, Alemka Belan-Simić, Andreja Tominac)


Organizirani prijevoz

Organizirani prijevoz s izletom. Cijena 300kn.

Ne želim organizirani prijevoz

Izlet

Da (organizranim prijevozom ili u vlastitom aranžmanu)
Ručak:
Mesni meni
Riblji meni
Vegetarijanski meni

Ne

Kotizaciju i prijevoz uplatiti isključivo na žiro račun HKD-a:
2360000-1101451830

Uplate iz inozemstva molimo uplatiti:
Bank: Zagrebacka Banka, Zagreb, Croatia
Account No.: 2100058695
IBAN-HR34-23600001101451830
SWIFT CODE: ZABAHR2X
Trokove banke za uplate iz inozemstva u cijelosti snosi uplatitelj.
VANO:

Ako uplaćujete samo kotizaciju molimo naznačite "Za 13. dane - ime i prezime"

Ako uplaćujete kotizaciju i prijevoz molimo naznačite "Za 13. dane - prijevoz - ime i prezime"

Uplate za vrijeme trajanja skupa u Opatiji neće biti moguće.
Nakon primljene uplate HKD ce izdati račune i poslati ih potom na navedenu adresu.

Sve ostale informacije na hkd@hkdrustvo.hr ili tel. 01/6159-320

 

KOTIZACIJA

 do 15. travnja 2013. god.od 16. travnja do 05. svibnja 2013. god.
članovi HKD-a600,00 kn (80 €)800,00 kn (110 €)
nečlanovi HKD-a800,00 kn (110 €)1.000,00 kn (140 €)

Kotizaciju molimo uplatiti na žiro račun Hrvatskoga knjižničarskog društva 2360000-1101451830 ; MB 3236706 s naznakom "za Opatija 2013". Nakon primljene uplate HKD će izdati račun i poslati ga na navedenu adresu.
Kotizacija uključuje radne materijale, svečanu večeru i osvježenje u pauzama.

 

SMJEŠTAJ

Za sudionike skupa predviđen je smještaj u hotelu Adriatic u kojem će se održavati izlaganja. Sudionici elektroničkom poštom sami obavljaju rezervacije i prijave u hotelu uz naznaku da se radi o 13. danima specijalnih i visokoškolskih knjižnica.

Cijene smještaja u kunama (po osobi po danu):

ADRIATIC I * * * *1/2 dvokrevetna soba1/1 jednokrevetna soba
noćenje s doručkom324,00515,00
polupansion374,00656,00
puni pansion477,00668,00
ADRIATIC II * * *  
noćenje s doručkom246,00404,00
polupansion296,00454,00
puni pansion399,00557,00

Boravišna pristojba nije uključena u cijenu i iznosi 7,00 KN po osobi i danu.
 

ORGANIZIRANI PRIJEVOZ

Organiziran je prijevoz autobusom Zagreb - Opatija - Senj - Zagreb. Iz Zagreba za Opatiju kreće se u srijedu, 15. svibnja 2013. godine, u 08:00 sati s parkirališta na zapadnoj strani Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu, Hrvatske bratske zajednice 4.
Polazak iz Opatije za Zagreb, sa zadržavanjem u Senju, je 18. svibnja 2013. u 09:00. Cijena organiziranog prijevoza s izletom je 300,00 kn.
Kao i prijašnjih godina, u povratku je organizirana stručna ekskurzija koja uključuje posjete:
1. Gradskoj knjižnici Senj (Marija Čorić)
2. Knjižnici senjske gimnazije
3. Gradskom muzeju Senj
4. Tvrđavi Nehaj

U sklopu ekskurzije organiziran je ručak.

Dolazak u Zagreb predviđen je u kasnim poslijepodnevnim satima.