- -
Naslovnica
-
Hrvatsko knjižničarsko društvo  en English language
-
zaglavlje
-  
- -
Pretraživanje
HKD web
Internet (Google)



IFLA EBLIDA NSK UNESCO     
Facebook
-
stranica za ispis stranica za ispis obavijesti      česta pitanja      plan stranica      kontakt
kalendar događanja      skupovi      dokumenti      izdanja      linkovi
HKD  //  Skupovi  //  Skupovi u zemlji  //  Najava: 6. okrugli stol "Knjižnice i suvremeni menadžment: Alternativni izvori financiranja"
Najava: 6. okrugli stol "Knjižnice i suvremeni menadžment: Alternativni izvori financiranja"

Mjesto održavanja: Zagreb 24.11.2017
Organizator: HKD - Komisija za upravljanje
Partner: Knjižnice grada Zagreba
Financijska potpora: Ministarstvo kulture Republike Hrvatske

Tema okruglog stola: 'Knjižnice i suvremeni menadžment: Alternativni izvori financiranja'

Komisija za upravljanje Hrvatskog knjižničarskog društva od 2008. godine redovito održava okrugle stolove s temama knjižničnog menadžmenta, a s ciljem podizanja razine uspješnosti rada hrvatskih knjižnica u ostvarivanju svojih misija i vizija primjenom marketinških i menadžerskih tehnika i alata.
6. okrugli stol „Knjižnice i suvremeni menadžment“ programski će obuhvaćati praktične aktivnosti usmjerene na kreiranje branda knjižnice, kao važnog aspekta/dijela u privlačenju potencijalnih sponzora/donatora, prijave na projekte, natječaje, crowdfundinga itd., detektiranje alternativnih izvora financiranja, načina prijave i sl., te primjere dobre prakse.

Tradicionalno gledajući, knjižnice su financijski oduvijek vezane uz institucije i zajednice kojima služe. Međutim, današnje bogatstvo izvora informacija dostupnih putem interneta zajednicama i institucijama značajno je utjecalo na poziciju knjižnica, a samim time i na financijsku konstrukciju istih. Da bi knjižnice uspjele ili opstale u novo doba moraju generirati prihode koji mogu zamijeniti nekadašnju institucionalnu podršku, odnosno osigurati si dodatne prihode iz alternativnih izvora financiranja.

Brendiranje je dio marketinškog procesa usmjerenog na razvoj jasnih poruka i sredstava za komunikaciju pomoću kojih se ta poruka usmjerava na željenu ciljanu skupinu. U novije doba knjižnice moraju biti prepoznatljive i na učinkovit način prenijeti ciljanim skupinama svoje prednosti. Upravo radi toga, knjižnice trebaju razvijati svoj brand koji će ih učiniti različitima, a na taj način osiguravaju i veću prednost u dobivanju sredstava za ostvarivanje svojih programa.
 

- -
- - -
- -
  pravne napomene  |   uredništvo  |   webmaster  |   autorsko pravo © HKD, 2002
- -
- - -
- w3c_wai w3c_css w3c_html -