naslovnica Hrvatsko knjižničarsko društvo

<< natrag   

39. skupština Hrvatskoga knjižničarskog društva

Mjesto održavanja: Split 15.10.2014 - 18.10.2014
Organizator: Hrvatsko knjižničarsko društvo

Program

Suorganizator: Društvo knjižničara u Splitu

Programski odbor: Dijana Erceg, Aleksandra Horvat, Katica Matković-Mikulčić, Danica Pelko, Blaženka Peradenić-Kotur, Vesna Špac, Andreja Tominac
Organizacijski odbor: Nada Avakumović, Edita Bačić, Dunja Holcer, Tamara Krajna, Petar Krolo, Marijana Mišetić, Eli Pecotić, Mila Perasović, Nevia Raos


Organizirani prijevoz i stručna ekskurzija

Polazak autobusa iz Zagreba je u srijedu, 15.10.204. u 6.30 sati.
Jedan autobus polazi ispred Gradske knjižnice u Zagrebu, a drugi ispred Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu (zapadni ulaz).
Raspored mjesta po autobusima

Stručna ekskurzija planirana je u subotu 18.10.2014. te dolazak u Zagreb u kasnim večernjim satima.

Polazak iz hotela u 8h.

U mosorskom selu Dubrava obilazak crkvice na mjestu gdje se Poljičani 1180. godine kamenovali splitskog nadbiskupa Arnira. Iz Dubrave se ide na brdo Gradac u Gatima. Tu je crkvica Sv. Jure iz 13. stoljeća, poznata kao poljičko svetište. Gradac je ujedno mjesto s kojeg se pruža predivan pogled na probojnicu Cetine kroz Omišku Dinaru i Omiš (malo informacija o omiškoj gusarskoj tradiciji, Poljicima kao jedinoj seljačkoj republici u Europi te jedinstvenom demokratskom izboru poljičke vlasti).

Ručak u hotelu Sv. Mihovil u Trilju.
Nakon ručka posjet lokaciji rimskih iskopina Tilurij te Grabskim mlinicama.
Polazak za Zagreb oko 17 sati.
U slučaju problema s vremenom dio programa će biti preskočen.


Tema: Knjižnice - od misije do strategije

Cilj je preispitati postojeće stanje te pokušati odrediti pravce razvoja hrvatskih knjižnica i hrvatskoga knjižničarstva gledano iz perspektive tehnoloških i društvenih promjena koje utječu na rad knjižnica i potiču trendove u knjižničarstvu.

U okviru teme bit će moguće predstaviti i rezimirati iskustva i rezultate, pokrenuti rasprave i dati pogled u budućnost hrvatskoga knjižničarstva kao kulturne i javne djelatnosti, posebice u odnosu na strateško planiranje te financiranje knjižnične djelatnosti, potrebe obrazovanja i stjecanja kompetencija za struku, te napose djelovanja knjižničarskih društava i međunarodne suradnje.

Stoga se pozivaju:

  1. Članovi radnih tijela HKD (radne grupe, komisije i sekcije) da pojedinačno i u suradnji osmisle i prijave izlaganja, panel rasprave, okrugle stolove i radionice iz područja aktivnosti s ciljem sagledavanja stanja i prijedlozima strateškoga planiranja te razvoja;
  2. Regionalna knjižničarska društva da prijave teme iz svoga rada i suradnje s drugim regionalnim i međunarodnim strukovnim udruženjima, iskustva dobre prakse u zajedničkim projektima te potreba dogovaranja i izgradnje zajedničkih modela razvoja;
  3. Knjižnice da prijave izlaganja svojih zaposlenika na teme strateškoga planiranja i financiranja knjižnične djelatnosti;
  4. Ravnatelji knjižnica, članovi upravnih tijela, članovi projektnih timova da prenesu pozitivna iskustva razvojnih projekata knjižnica;
  5. Knjižničari – članovi strukovnih udruga da prijave teme s iskustvima dobre prakse i primjene suvremenih metoda informacijskih znanosti u knjižničnoj djelatnosti, teme iz područja profesionalnih kompetencija te problema i prepreka u postizanju zadanih ciljeva na putu od misije do strategije.

Prijave za izlaganja, radionice i okrugle stolove otvorene su do 30. travnja 2014.

Prijave za postere otvorene su do 10. svibnja 2014. Dimenzije postera: 70 cm (širina) X 90 - 100 cm (visina).

 

Kotizacija (materijali za Skupštinu, koktel dobrodošlice, osvježenja u pauzama i svečana večera 16. listopada 2014.)

Do 30. rujna 2014.

Za članove HKD-a 600,00 kn (80,00 €)
Jednodnevna kotizacija (bilo koji dan) 400,00 kn (60,00 €)
Za ne-članove 700,00 kn (95,00 €)

 
Od 1. – 9. listopada 2014.

Za članove HKD-a 750,00 kn (100,00 €)
Jednodnevna kotizacija (bilo koji dan) 500,00 kn (65,00 €)
Za ne-članove 900,00 kn (120,00 €)


 

Smještaj

Za sudionike 39. skupštine Hrvatskoga knjižničarskog društva predviđen je smještaj u Hotelu Atrium u kojem će se Skupština i održavati.

Sudionike molimo da sami prijave smještaj u hotelu isključivo elektroničkom poštom na: info@hotel-atrium.hr uz naznaku “Skupština HKD”.

Molimo sudionike smještene u dvokrevetnim sobama da prilikom rezervacije navedu ime i prezime obje osobe.

Broj soba je ograničen pa je rezervaciju soba potrebno učiniti što ranije.

Za sve dodatne informacije o smještaju u Hotelu Atrium obratiti se na tel. + 385 (0)21 200 281

 

Hotel Atrium *****

1/2 (dvokrevetna soba) - noćenje s doručkom 460,00 kn
1/1 (jednokrevetna soba / dvokrevetna soba – single use) - noćenje s doručkom 840,00 kn
1/3 (trokrevetna soba – dvokrevetna soba s pomoćnim krevetom) – noćenje s doručkom 417,00 kn
Doplata za pansionski obrok 160,00 kn
Boravišna pristojba nije uključena u cijenu te iznosi 8,00 kn

Cijene su izražene po osobi i danu. Plaćanje je moguće gotovinom, kreditnim karticama ili predračunom.

Plaćanje predračunom izvršiti isključivo prije dolaska, uz navođenje točnih podataka o nositelju troška (naziv ustanove, adresa ustanove, OIB/matični broj ustanove).

Sponzori