naslovnica Hrvatsko knjižničarsko društvo

<< natrag   

12. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica

Mjesto održavanja: Opatija, Hotel Adriatic 11.05.2011 - 14.05.2011
Organizator: Hrvatsko knjižničarsko društvo, Sekcija za specijalne i visokoškolske knjižnice; Sveučilišna knjižnica Rijeka

Program

Naziv skupa:Knjižnice: kamo i kako dalje?
Podteme:

  • Pohrana i zaštita knjižnične građe
  • Profesija „knjižničar“???
  • Usluge i korisnici

Organizacijski i programski odbor:
Tamara Krajna, Alisa Martek, Nada Avakumović, Senka Tomljanović, Zagorka Majstorović, Zrinka Udiljak Bugarinovski, Elizabeta Rybak Budić

O skupu: 
Stručni skup već dvanaesti put organizira Sekcija za visokoškolske i specijalne knjižnice Hrvatskoga knjižničarskog društva. Teme su uvijek aktualne, pokušava se odgovoriti na trendove u razvoju knjižničarstva, poslušati iskustva vanjskih predavača...
Dosadašnja dobra posjećenost skupa pokazatelj je da, unatoč brojnim problemima oko financiranja i organiziranja, skup treba nastaviti. Važno je za napomenuti da se svake godine, nakon skupa, izdaje zbornik recenziranih radova.
Tema 12. Dana specijalnih i visokoškolskih knjižnica vrlo je široka. Želimo od sudionika skupa čuti njihova razmišljanja o budućnosti knjižnica, o njihovom razvoju, projektima kojima se bave. Također želimo napraviti presjek tema prijašnjih skupova i vidjeti jesmo li, osim aktualiziranja problema, uspjeli što riješiti.
Hrvatska kulturna baština i njezino očuvanje, knjižničarstvo kao profesija, podizanje učinkovitosti i kvalitete usluge knjižnica – sve su to teme koje su zajedničke svim tipovima knjižnica.

Pozivaju se zainteresirani da prijave svoja izlaganja ili posterske prezentacije na ponuđenu temu/podteme.
Rok za prijavu izlaganja je 15. veljače 2011. godine.
Rok za prijavu posterske prezentacije je 15. ožujak 2011. godine.

Prijava (dokument u wordu) treba sadržavati: vrstu izlaganja (izlaganje ili poster), naziv jedne od tri ponuđene podteme, naslov izlaganja, autor(i), kontakt podatke autora, kratki sažetak.
Prijave izlaganja poslati na e-mail adresu: opatija2011_prijave_izlaganja@hkdrustvo.hr s naznakom: PRIJAVA IZLAGANJA.
Kao i svake godine, pozivate se da nakon skupa pošaljete svoje radove za zbornik koji će biti recenziran.
Konačan program skupa bit će dostupan na mrežnim stranicama HKD-a najkasnije do 20. travnja 2011. godine.

Upute za izradu postera:

  • Preporučena dimenzija postera je 70 x 100 cm
  • Postersko izlaganje treba sadržavati sljedeće elemente:
    • Naslov rada
    • Autor(i) i adresa institucije
    • Cilj i svrha rada. Metodologija rada, rezultati i zaključak

Kotizacija (uključujući Zbornik 2009):

 

Do 20. travnja 2011.

Od 21. – 30.travnja 2011.

za članove HKD-a

600,00 kn

750,00 kn

za nečlanove

750,00 kn

900,00 kn

Rok za prijave:
30. travanj 2011. Nakon toga prijave se neće zaprimati.
Kotizaciju molimo uplatiti na žiro račun Hrvatskoga knjižničarskog društva 2360000-1101451830; OIB 81889785066, s naznakom "za Opatija 2011". Nakon primljene uplate HKD će izdati račun i poslati ga na navedenu adresu.
Kotizacija uključuje radne materijale, svečanu večeru i osvježenje u pauzama.

SMJEŠTAJ
Za sudionike skupa predviđen je smještaj u Grand hotelu Adriatic u kojem će se održavati izlaganja. Molimo sudionike da sami prijave smještaj u hotelu, obavezno pisanim putem na sljedeće načine:
e-mail  info@hotel-adriatic.hr ili fax: +385/51/719-015 obavezno uz naznaku "za skup 12. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica". Također je potrebno navesti s kim se dijeli dvokrevetna soba. Informacije telefonom: +385/51/719-010 ili 719-011

ADRIATIC II - ***

1/2 (dvokrevetna soba)

Noćenje s doručkom  270,00 kn

1/1 (jednokrevetna s./Single Use)

Noćenje s doručkom  438,00 kn

Doplata za obrok iz pansiona

+103,00 kn

ADRIATIC I - ****

1/2 (dvokrevetna soba)   

Noćenje s doručkom 354,00 kn

1/1 (jednokrevetna s./Single Use)

Noćenje s doručkom 562,00 kn

Doplata za obrok iz pansiona 

+103,00 kn

Boravišna pristojba nije uključena u cijenu te iznosi 7,00 kn po osobi i danu.
Cijene su izražene po osobi i danu. Plaćanje je ili na licu mjesta, gotovinom ili kreditnim karticama ili po predračunu do dana dolaska, uz točne podatke o nositelju troška (naziv ustanove, adresa, OIB).

ORGANIZIRANI PRIJEVOZ  

Organiziran je prijevoz autobusom Zagreb - Opatija - Zagreb. Iz Zagreba za  Opatiju kreće se u srijedu, 11. svibnja 2011. godine., u 08:30 sati s parkirališta na zapadnoj strani Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu, Hrvatske bratske zajednice 4.
Polazak iz Opatije za Zagreb je 14. svibnja 2011. u 09:00. Kao i prijašnjih godina, u povratku je organizirana stručna ekskurzija koja uključuje:
- posjet Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja (Guvernerova palača). Igor Žic, kustos i voditelj knjižnice: Uvodno predavanje; vođenje kroz knjižnicu i muzejski postav;
- razgledavanje sveučilišnog kampusa na Trsatu, posebno posjet knjižnicama u kampusu:
           - Filozofskog fakulteta (voditeljica: Verica Lulić)
           - podružnice Sveučilišne knjižnice (voditeljica: Lea Lazzarich).

U sklopu ekskurzije organiziran je ručak. 

Dolazak u Zagreb predviđen je u kasnim poslijepodnevnim satima.