-
-
-
HKD
HRVATSKO KNJIŽNIČARSKO DRUŠTVO
-
-
 Prošli brojevi:
Broj 78, srpanj 2018.
Broj 77, travanj 2018.
Broj 76, siječanj 2018.
Broj 75, listopad 2017.
Broj 74, srpanj 2017.
Broj 73, ožujak 2017.
Broj 72, siječanj 2017.
Broj 71, listopad 2016.
Broj 70, srpanj 2016.
Broj 69, travanj 2016.
Broj 68, siječanj 2016.
Broj 67, listopad 2015.
Broj 66, srpanj 2015.
Broj 65, ožujak 2015.
Broj 64, listopad 2014.
Broj 63, lipanj 2014.
Broj 62, travanj 2014.
Broj 61, prosinac 2013.
Broj 60, listopad 2013.
Broj 59, lipanj 2013.
Broj 58, veljača 2013.
Broj 57, listopad 2012.
Broj 56, lipanj 2012.
Broj 55, ožujak 2012.
Broj 54, prosinac 2011.
Broj 53, rujan 2011.
Broj 52, lipanj 2011.
Broj 51, ožujak 2011.
Broj 50, prosinac 2010.
Broj 49, rujan 2010.
Broj 48, lipanj 2010.
Broj 47, travanj 2010.
Broj 46, prosinac 2009.
Broj 45, studeni 2009.
Broj 44, srpanj 2009.
Broj 43, ožujak 2009.
Broj 42, prosinac 2008.
Broj 41, rujan 2008.
Broj 40, srpanj 2008.
Broj 39, travanj 2008.
Broj 38, prosinac 2007.
Broj 37, rujan 2007.
Broj 36, lipanj 2007.
Broj 35, ožujak 2007.
Broj 34, prosinac 2006.
Broj 33, rujan 2006.
Broj 32, lipanj 2006.
Broj 31, ožujak 2006.
Broj 30, prosinac 2005.
Broj 29, srpanj 2005.
Broj 28, ožujak 2005.
Broj 27, prosinac 2004.
Broj 26, srpanj 2004.
Broj 25, ožujak 2004.
Broj 24, studeni 2003.
Broj 22/23, lipanj 2003.
Broj 21, prosinac 2002.
Broj 20, kolovoz 2002.
Broj 19, travanj 2002.
Broj 18, prosinac 2001.
Broj 17, listopad 2001.
Broj 16, lipanj 2001.
Broj 15, veljača 2001.
Broj 14, svibanj 2000.
Broj 13, listopad 1999
Broj 12, ožujak 1999.
Broj 11, srpanj 1998.
Broj 10, ožujak 1998.
Broj 9, studeni 1997.
Broj 8, svibanj 1997.
Broj 7, rujan 1996.
Broj 6, veljača 1996.
Broj 5, listopad 1994.
Broj 4, rujan 1994.
Broj 1-3, lipanj 1992. - ozujak 1994.







-
-
ISSN 1333-9575
-
Broj 79, listopad 2018. :: Skupovi u zemlji i inozemstvu


FEIS - International Symposium on the Future of Education in Information Science Pisa, 10. i 11. rujan 2018.

Projekt EINFOSE (European Information Science Education: Encouraging Mobility and Learning Outcomes Harmonization) započeo je 2016. godine te je za cilj imao istražiti mogućnosti harmonizacije ishoda učenja na razini visokoškolskih ustanova u području informacijskih i komunikacijskih znanosti u Europi, a sve s ciljem poticanja mobilnosti studenata na europskoj razini te privlačenja studenata, koji su preddiplomski studij završili u nekom drugom znanstvenom području, na diplomski studij informacijskih znanosti. U projektu je sudjelovalo 8 europskih sveučilišta: Högskolan i Borås (Švedska), Stiftung Universität Hildesheim (Njemačka), Universität Graz (Austrija), Univerza v Ljubljani (Slovenija), Universitá di Pisa (Italija), Universitat de Barcelona (Španjolska), Hacettepe Universitezi (Turska). Glavni koordinator projekta bio je Filozofski fakultet Osijek, a glavna koordinatorica prof. Tatjana Aparac-Jelušić.

U sklopu tog projekta održan je Međunarodni simpozij o budućnosti obrazovanja informacijskih znanosti (FEIS - International Symposium on the Future of Education in Information Science), na kojem su sudjelovali profesori i studenti Odsjeka za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta u Osijeku. Simpozij se održao u Pisi, 10. i 11. rujna, a na put su išli studenti Ivona Grgić, Mislav Glavačević, Cvijetin Vidaković, Jure Žilić, Zvonimir Žulj i profesori Boris Badurina, Boris Bosančić, Sanjica Faletar Tanacković, Kornelija Petr Balog i Tatjana Aparac-Jelušić. Simpozij je namijenjen poticanju rasprave o putevima obrazovanja budućih informacijskih stručnjaka. Današnje i buduće društvo znanja duboko mijenja način stvaranja, organiziranja i pristupa informacijama, te time traži i preoblikovanje tradicionalnih studija u informacijskim ustanovama. U sklopu toga održan je i panel na kojem se raspravljalo o ravnoteži između ljudske, tehnološke i informacijske važnosti u stvaranju novog kurikuluma u informacijskim znanostima.

Uvodno izlaganje i predstavljanje projekta održale su Tatjana Aparac-Jelušić i Kornelija Petr Balog. Na Simpoziju su se obrađivale raznovrsne teme, koje su izlagali brojni predavači, među kojima su bili stručnjaci poput Davida Bawdena, Leifa Kajberga, Anne Marie Tammaro i Garyja Marchioninija. Razgovaralo se o mnogim obrazovnim trendovima u raznim zemljama, kako se nositi s promjenama i izazovima turbulentnog i promjenjivog informacijskog doba i kako se adekvatno pripremiti za budućnost. Radovi su predstavili prednosti i nedostatke internacionalizacije LIS obrazovanja, izazove s kojim se suočavaju knjižničari, međunarodnu analizu LIS obrazovanja, europske trendove LIS obrazovanja, studentsku percepciju LIS obrazovanja i sl. Na skupu se, između ostalog, moglo i poslušati kolege iz Rusije i Bugarske (Alena Katina, Valentina Brezhneva, Anna Gruzova, Albina Krymskaya, Linara Soloveva, Rositsa Krasteva, Daniela Pavlova, Tsvetelina Nakova), koje imamo prilike rijetko poslušati, kako su predstavili obrazovanje u području knjižničarstva i informacijskih znanosti u St. Petersburgu i Bugarskoj te ruska iskustva o BiblioFestu kao početku profesionalne karijere.

Sanjica Faletar Tanacković prezentirala je svoj rad, koji je radila sa studentom Žilićem te zajedno s kolegama iz Turske - Serap Kurbanoglu i Yurdagul Unal (Hacettepe University, Turkey), na temu „Student perceptions of LIS programs and profession: Study among undergraduates in Croatia and Turkey“. Boris Badurina i Boris Bosančić predstavili su poster na temu „Which ICT competencies should be required by students enrolled at graduate programs in Information Science?“.

Prvog dana Simpozija održan je cjelodnevni ciklus predavanja te prezentacija postera među kojima je svoje mjesto zauzeo i onaj Odsjeka za informacijske znanosti osječkog Filozofskog fakulteta kojeg su izradili studenti Ivona Grgić, Cvijetin Vidaković i Zvonimir Žulj. Drugi dan Simpozija odvijao se po sličnom principu, uz zanimljiv i koristan navedeni panel, a sve je završeno zaključnom riječi u 5 sati poslijepodne. Nakon toga organiziran je zajednički obilazak poznatom kulturno-povijesnom spomeniku Camposanto.

Ivona Grgić

ivonagrgic96@gmail.com

-
-
-
  webmaster  |   autorsko pravo © HKD, 2004
-
-